Basic basic

publicerat: 2011-10-19 @ 03:12:31

Jag älskar att shoppa, är väl dumt att försöka säga något annat..
Fick en även en komplemang från min värdmamma om det förra helgen tror jag det var, det var när Emma var här och vi pratade på någon affär så säger min v-mamma: "Yeah Rebecka is good at shopping" vet inte helt säkert hur jag ska ta det bara men försöker se det postiva i det :)


Men trots att jag älsjar att shoppa så hatar jag att köpa baskläder, eller underkläder det är såå tråkigt!
Nää.. Men idag fick det blev en massa linnen i basfärger..

Ok, det senapsgula är kanske inte basfärg men de hade inte svart i min storlek...




Ska lägga mig och läsa lite nu.
Fick låna en boka av Emma när vi var vid äppelplockningen men den blev liggandes tills i förrgår så läste ut den igår. Vilket var bra tajmat för tisdagar innebär biblioteket så lånade två böcker där idag, tror vi lånasr flest av alla i North Salem men brukar inte låna så många till mig själv..

Börjar med ytterligare en bok av Danielle Steel, hon skriver väldigt bra.
Sedan får det bli The help

Postat av: Mamma

Snygga linnen. Nu verkar det som du hittar ett och annat på Forever 21:) Om det är billigare än i Sverige är det perfekt att köpa på sig ett lager, man har ju ofta linnen.

Ha det,

2011-10-19 @ 13:56:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0