Tomt

publicerat: 2011-11-04 @ 01:34:12

Orkar inte skriva så mycket idag, känner inte för att skriva alls egentligen..
Är helt slut efter simningen, barnen hade inga simlektioner idag då simhallen följer skolschemat så när det är skola är det simning och idag var det ingen skola på orten där simhallen ligger så det var lek för hela slanten.


Nu ska jag sova för är som sagt helt slut och imorgon måste jag packa för åker till Boston på lördag :) Yaay!





Blev många timmar framför den öppna spisen när vi inte hade ström.
Var mysigt att sitta där och läsa så nu är jag klar med boken The help, måste låna en ny bok nu för känns tomt att inte ha något att läsa. Men blir nog ännu en Danielle Steel bok tror jag.

Postat av: Mamma

Vad mysigt det ser ut framför spisen men förstår att det var skönt när strömmen kom tillbaka.

Ha det så jättekul i Boston och glöm inte att köpa en themugg;)

Kram

2011-11-04 @ 23:07:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0