The parade

publicerat: 2011-11-26 @ 03:24:37

Åkte ju in till city igår vä'ldigt tidigt för att få en bra plats och det fick jag allt, så det var helt klart värd väntan.

Men det var helt otroligt vad folk hade med sig grejer för att visa att detta är "mitt område" det var både filtar och stolar en ryggsäckar och lite allt möjligt användas för att visa vart gränsen gick och nåde den som gick inte på fel teritorium..

I paraden är det det varat med band från olika skolor, ballonger, kändisar.
Familjen som stod bredvis mig kom från norra Carlifonien och var här för att kolla på tre av deras barn som var med i paraden och spelade i banden.

Tog enormt många fler kort än vad jag lägger upp här men här kommer några få utav dem i alla fall.


The parade, efter cirka 3,5 timmes väntan kom den äntligen :)


Mary J Blidge - sångare




Michael feinstein - sångare


Cee Lo Green - sångare


The muppets

 

Postat av: Mamma

Wow, en sådan upplevelse att få vara med om. Ångrar lite att vi inte åker över tidigare, det hade varit kul att se. Hoppas du gjorde något fynd på Black Friday.

2011-11-26 @ 06:24:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0