Water for Elephants

publicerat: 2011-05-15 @ 18:01:05
Efter kalaset igår åkte jag och Nadine och såg Water for Elephants.

Jag spara alla mina biobiljetter och såg att det var den 8:e gången som jag gick på bio igår, tycker det är relativt bra jobbat att gå på 8 bio förestöllningar under 4månader.. Kan ju säga att fler kommer det att bli för det i juni och juli kommer det komma ut så mångabra filmer som bara måste ses! Såg ex. reklam för en kommade film med både Julia Roberts och Tom Hanks, den verkar toppen :)

Nu till filmen vi såg igår. Visste inte vad jag skulle förvänta mig, vilket kanske var bra för jag blev positivt överaskad :) Den var så bra, bra filmad, bra skådespeleri och man fick riktigt medlidande både för djuren och människorna. Se den!

Nu ska jag ta en dusch sedan får jag se vad som händer här idag..


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0