Woodbury Commoun outlet

publicerat: 2011-05-08 @ 01:13:37

Kan direkt säga att om man är glad i kläder och gärna vill ha lite märkeskläder men till ett billigare pris och är i New York, Måste man åka till Woobury!

Det var verkligen jättebra, synd bara att jag inet kunde köpa mer än vad jag gjorde..

Det är som en liten stad och man går hela tiden utomhus, så gäller att ha vädret på sin sida, man skulle kunna jämföra det med outletet i Barkaby men mycket större. Det är lätt att hitta där men man ska nog planera dagen bättre än vad jag gjorde men det är inte så svårt då jag inte hade planerat något alls.. haha Det jag syftar på är vilka butiker man vill besöka och vilka man prioriterar mest. Ex så var det ca 10min kö utanför affären Coach(lyxmärke, säljer handväskor), jag har ingen aning om det var något speciellt erbjudande eller varför folk köade så länge för att gå in där.

I och med att det är ett outlet så är det vad klart billigare än orinalpriserna men hur mycket billigare det är varierar mellan butikerna, men det ska vara 25% billigare eller mer.
Var inne i Burberrys affär och såg en jacka där som kostade 319dollar och vet att den i vanliga fall kostar 450-500dollar. Tror det är viktigt att veta vad man är ute efter och vad kläderna brukar kosta så att man kan jämföra, så att man vet hur pass mycket billigare det egentligen är.

Butiken jag blev mest besviken på var UGG Australia, detta för att det hade jättemycket olika varianter skor, tofflor och uggs från deras sortiment men Inte ett enda par utav de vanligaste UGG:sen, kanske var en slump eller vet dem att de säljer så bra ändå.


Hittade bara en utav de tre saker som jag var på jakt efter idag och det var nämligen



Men sedan hitta jag också detta..


tröjan och t-shitren kommer från Ralph Lauren och linnena kommer från American Eagel

 

 

 
Vet inte varför det är byggt som ett kyrktorn eller något liknande..





En butik bara för dig Johanna! :)

Postat av: Mamma

Tack för att du tog dig tid att åka dit och reka.

Snygga kläder du köpte. Det påminner även om outleten i Kungsbacka, då kom ju t.o.m. Cindy Crawford och invigde. Vi har väl aldrig hittat något där direkt, detta verkar bättre.

Jörgen undrar om det fanns cafeer och så, han känner direkt att detta blir en lång dag och han kommer att tröttna långt före oss.

Ha det,



2011-05-08 @ 09:28:59



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0