The boat cruise

publicerat: 2011-05-22 @ 16:52:16

Hade verkligen en toppenkväll igår var riktigt roligt! :)

Var ledig hela dagen men gjorde ändå inget utan slappade mig iprincip igenom den. Vid 3tiden hämtade Nadine upp mig och vi åkte direkt in till NYC med tåget och redan på tåget började vi dricka lite från våra vattenflaskor som dock innehöll något helt annat än vatten haha :)

Väl inne i NYC gick vi till donken för vi båda kännde att vi behövde äta lite innan för ingen av oss hade ätit sedan lucnhtid.. Vi tog med vår mat från donken och gick till Bryant park och satte oss där, efter vår lilla matpaus gick vi ner till pier 83 där båten avggick ifrån.


Chicken nuggets, glass och "vatten" :)

 


Jag o Nadine i Bryant park


















Hade en riktigt rolig kväll igår och new York skyline är något speciellt! :)

Postat av: Mamma

Verkade som ni hade en toppenkväll t.o.m med vädret. Fina bilder. Läste också om askmolnen från Island, vi får hoppas att det snart slutar. Annars får vi ta båten för till NYC ska jag:)

Hoppas förkylningen blivit bättre. Kram

2011-05-22 @ 19:11:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0