Starbucks

publicerat: 2011-05-27 @ 13:19:21

Åkte till starbucks igår med Nadine, Freya och Loreto, var riktigt roligt :)
Pratade om både det ena och det andra och vi bestämmde att vi snart ska åka in till City och ha en liten picknick i Central park eller något liknande, så vi har beställt bra väder för det nästkommande helgerna...


Är så glad att det är fredag idag för det innebär att det är lördag imorgon och då åker vi till Niagarafallen! :)
Längtar mycket!
Har inte packat ännu men gör det ikväll behöver ju inte ha med mig så mycket då vi bara är borta en natt men få bara se till att inte glömma kameran eller laddaren till den..


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Låter som ni hade en härlig tjejkväll o picknick är alltid trevligt.

Har varit hos Erica idag o då kom vi på att det är nästan bara tre veckor innan vi kommer nu :) Längtar så.

Ha det jättekul vid Niagarafallen, det kommer att bli en upplevelse.

Kram

2011-05-27 @ 16:04:02
Postat av: Elin

Jo det tycker jag verkligen att du ska göra:) jag ångrar att jag inte gjorde min right away, och så var det ju värsta paradiset bland scrapbookprylarna, sånt hittar man inte gärna i sverige. Ha det så roligt i niagarafallen, kom inte hem o var drunken;)

2011-05-28 @ 10:04:59
URL: http://m8nsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0