Something borrowed

publicerat: 2011-05-09 @ 01:26:04

Gårdagen var riktigt bra, började med att skypa med mamma och pappa.
Efter det slappade jag lite och sedan begav jag mig till gymmet(hostan hade försvunnit mamma) var ju tvungen att inviga mina nya skor och oj vad jag älskar dem!

De nya skorna är något lättare än de gamla och helt klart bättre dock är de andra inte dåliga men i jämförelse med dessa så ja.

När gympasset var över åkte jag till A&P och shoppade loss lite bland alla grönsaker haha :)
Hittade dock en sak som jag inte var beredd på, Annas pepparkakor! Svenska pepparkakor!
Nog för att de har Wasa knäckebröd men trodde inte att de skulle ha pepparkakor och dessutom mitt på våren hmm.. Blev ju så klart tvungen att köpa ett paket men har inte öppnat det ännu, visade det för min värdmamma och sa att de och barnen gärna får lov att smaka. Förklarade också att vi mest äter dem vi jul så var lite roligt att jag hittade dem just nu.

När jag shoppat klart hämtade jag upp Nadine så åkte vi till Danbury och såg på bio, filmen Something borrowed med bland annat Kate Hudson och Colin Egglesfield i huvudrollerna. Den var riktigt bra men det är en romantisk film, men en sak är klart att den var bra och att den är helt klart värd att se bara för Colin, såå snygg!


The swedish ginger thins

 



Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0