Sisters

publicerat: 2011-05-04 @ 13:41:43
Jag har lyckan att ha två underbara systrar, en älder och en yngre.
Vi har alltid haft bra kontakt med varandra och har många fina och roliga minnen tillsammans :)

Att ha en syster behöver inte betyda att man kan berätta allt för dem, fråga om råd när man behöver det eller bara gå på en fest tillsammans eller i allmänhet umgås men det har vi tre alltid kunnat göra, vilket jag uppskattar så otroligt mycket, för mig är mina systrar mer än bara systrar det är mina bästa vänner och som alltid kommer att finnas där då de är mina systrar! 

För att visa min uppskattning och att jag tycker om dem samt saknar dem nu när jag är här i USA köpte jag en liten ram och triaxde ihop 3kort så det blev ett, dessa skickade jag sedan till mina systar. 

Här har ni resultatet på den ena ramen, det är min äldre syster :)
 



Här är kortet jag gjorde till min yngre syster men utan ramen men det är exakt likadan som ovan.





Erica och Johanna, I Love you and miss you!

Postat av: Mamma

Å, vilka gulliga kort. Är säker på att de saknar dig lika mycket. Erica pratar ofta på att det äntligen börjar närma sig avresedatum. Vi tycker det går segt allihop. Längtar efter dig. Kram

2011-05-04 @ 14:31:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0