Powerwalk

publicerat: 2011-05-03 @ 12:37:18
Även idag kom jag iväg på min morgonpromenad som planerat men idag blev det också lika långt som planerat vilket det inte blev igår då jag snoozade lite för länge.. Men idag ringde klockan en kvart tidigare(05:15) så att jag skulle ha tid med att snooza lite, allt handlar om planering haha.  Vore ju fel och säga att jag studsar upp ur sängen när klockan ringer men det går i alla fall något lättare även om jag ligger och drar mig i cirka fem minuter.



Svettig men glad, nu blir det frukost och sedan en efterlängtad dusch!

Postat av: Mamma

Jisses sånt enegiknippe du blivit, jätteduktigt. Du tar då i, pannbandet är alldeles blött. Kul bild.

Kram

2011-05-03 @ 13:33:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0