Pottery shop

publicerat: 2011-05-16 @ 00:33:04

Blev ännu ett besök i Ridgefield och the pottery shop för mig och Nadine idag :)

Jag målde ännu en expressomugg, den blev likadan men ändå inte.. Ni får se om cirka 10 dagar.
Målade också en sak till mig själv, nämligen ett salt - och pepparkar :)


Har varit riktigt trött och seg hela dagen så passade bra med lite lugnt målande, samtidigt som vi kunde prata om både det ena och det andra haha :)

Nu hade jag tänkt att se på lite tv eller någon film men har ett problem, kan inte hitta min fjärrkontroll! Till saken hör också att det är städat och fint på mitt rum så kan inte bero på det men men.. Den kommer väl fram förr eller senare.


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Är inte förvånad att du känner dig seg så mycket som hände den här veckan/helgen. Måndagen är väl också en tuff dag med många aktiviteter. Finns nog risk att barnen kan vara lite gnälliga när det blivit lite sena kvällar i helgen. Du får bunkra upp med stort tålamod denna veckan. Synd att det verkar bli mycket regn också, fint väder underlättar alltid men det är bara att gilla läget.

Om 35 dagar kommer vi förresten, gud vad fort det går nu känns det som. Måste snart börja packa ju :)

Längtar så efter dig och att få ge dig en kram,

Kram

2011-05-16 @ 09:43:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0