Old Salem farm

publicerat: 2011-05-23 @ 01:02:03

Idag gick jag och Nadine över till hästgården som ligger cirka 3minuter ifrån hennes hus.
Farmen vi gick till heter Old Salem farm och är den största i North Salem vad jag vet och de har många hästtävlingar med många duktiga ryttare, många från det amerikanska landslaget är där och tävlar, vi kollade på en utav deras tväligar idag.

En utav ryttarna som red där idag är dotter till Michael Bloomberg, mayor i new York City, tyvärr märkte vi detta lite sent.. För vi passerade alla ryttare och hästar för att komma till arenan, så hade vi vetat det innan hade vi kunnat fråga om autograf men men..


Var riktigt roligt att se en hästtväling igen var ett par års sedan jag gjorde det nu.

Här kommer några av de bilder jag tog idag














Vinnaren



Bara en liten del utav gården



På banan nedanför den som är närmast hölls tvälingen




Nu ska jag bara slappa resten av kvällen..


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0