Nine west

publicerat: 2011-05-12 @ 00:08:13
Idag när min värdmamma kom hem från jobbet hade hon med sig en liten present till mig :)
Så snällt utav henne!

Fick en liten väska från Nine West, den kan användas både som väska och som plånbok, perfekt inför båtcruisen som jag ska på.

Vad tycks?
Jag tycker den är urläcker!




Postat av: Mamma

Den var snygg, du måste ha den snällaste värdmamman som finns. Om du stoppar in remmen blir den perfekt som kuvertväska också. Ska söka på namnet och kolla deras sortiment inför USA-resan.

Kram

2011-05-12 @ 13:03:44
Postat av: Elin

Jättetjusig väska=)



Ja tack så hemskt mycket, jag hoppas också den blir min=) Slängde nyss in med ett bud till, så nu leder jag igen=)



Vill det sig illa så får vi vänta ända tills november, det beror på hur busy dom är där på kontoret i Växjö. Men max är satt 9 månader från det att vi lämnade in papprena på konsulatet i Istanbul, dvs 15 februari. Lång väntetid=(

2011-05-13 @ 11:20:27
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-05-13 @ 18:11:41
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: Syster Erica

Jättefin väska =) kram

2011-05-14 @ 11:06:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0