Morning folks

publicerat: 2011-05-01 @ 12:54:11

Var inte överdrivet pigg när klockan ringde kvart i 6 imorse, låg kvar i sängen och drog mig i cirka 10min sedan var det bara att palla sig upp men efter en proteindrink var jag något piggare.

När jag först kom ut tänkte jag "Nää jag går tillbaka in o lägger mig igen" men efter cirka 5min vände det totalt!
Var riktigt skönt att gå en promenad så tidigt, var bara jag alla fåglar som sjöng och en massa rådjur och ekkorrar och självklart musiken från min ipod.

Totalt blev det en runda på ca 5km, glömde starta igång Nike+ men säkert att det blev minst 4km men troligtvis 5km.


Klarblå himmel och en soluppgång

Hoppas det blir varmt idag för då ska jag sitta ute och jobba lite på brännan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0