Min dag

publicerat: 2011-05-18 @ 02:39:17
Japp idag är det min och ingen annans dag! Eller jo får väl erkänna att jag faktiskt delar den med två, Norge och Ruben.

Som ni kanske förstår är det min namnsdag idag :)
Inte för att detta har gjort min dag särskilt annorlunda, har jobbat hela dagen sedan åkte jag till gymmet men körde bara cardio..

Men i förra veckan fick jag ett litet namnsdagspaket från mamma o pappa men öppnade det redan i helgen hihi :) Kunde inte hålla mig längre. Fick en bok, kakaor(som redan försvunnit..) och en söt nyckelring. Igår fick jag ett kort från Erica dock var det inget namnsdagskort vad jag förstod det som men det var väldigt fint och var många fina ord innuti, blev riktigt rörd utav det!


Xoxo
Rebecka


Postat av: Inger

Hej Rebecka, mamma o pappa är o hälsar på mig idag. Väntar på att få se dig. Kram från Inger

2011-05-18 @ 19:29:22
Postat av: Syster Erica

Hej nej deet var inget särskit namnsdagskort det blev som det ändå =) det va de jag tänkte men tyckte detta kortet passade mkt bättre med tanke på det jag skrev. Hoppas du fick en fin dag ändå o grattis i efterskott =) kram

2011-05-19 @ 18:39:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0