Vårkänslor?

publicerat: 2011-03-22 @ 01:12:22
Igår började våren här i USA, japp den 20:e mars är det officelt vår här och ja, igår känndes det verklige som vår ute och förra torsdagen och fredag var det verkligen vår ut, men idag när jag vaknade upp snöade det ute!

Todde nästan att jag drömde eller att jag såg väldigt fel.. Men icke!
det snöade inte mycket men ändå, snö! Som tur var övergick det till regn vid lunchtid så nu är allt borta, få bara hoppas att dte inte kommer något mer..

Var inte så att man direkt fick bågra vårkänslor idag men hoppas att det vänder och jag tar hellre regn än snö men helt inget av det alls haha! :)


Såhär såg det ut i söndags, igår




Såhär såg det ut idag..










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0