Different

publicerat: 2011-03-15 @ 01:41:09
Sa annu en gang har jag borjat min Gi-diet men far erkanna att det kanns annorlunda denna gangen, tror det ar for att jag verkligen vill lyckas denna gang och for att mer gatt in for att ata Gi-mat.

Det jag menar ar att de senaste ganger jag jag forsokt har jag atit exakt likadan mat i tre dagar och sedan gar det inte mer, jag faller for en kaka eller vad det nu kan vara.. Men nu har jag kopt hem lite mer gi-mat och ska verkligen forsoka. Just nu har jag tex. gjort forberett min lunch for imorgon, det blir sallad med rakor :) Har ocksa forberett lite infor min middag da jag ska gora stekt lax med blomkalsmos och om sallad om det blir over fran lunchen :)

Har ocksa hunnit med att vara pa gymmet idag, blev 20min pa crosstrainern och 20min pa lopbandet, joggade lite med sedan blev det mest powerwalk.

Nu ska jag gora mig en kopp te sedan blir det lite mys framfor tv:n innan jag somnar


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Du är duktig som inte ger upp. Tror att det viktigaste är att gå till gymmet, dels får du igång ämnesomsättningen och förbränner en del kalorier och dels får du muskler som kräver energi bara av att finnas till. Det är nog lättare att stå emot frestelser när man tränar också men förstår att det måste vara svårt när man är med kompisar. Ofta träffas man ju på kvällen när man egentligen ska äta mindre.

USA är väl inte det lättaste landet att undvika kolhydrater i heller, men denna gången kommer det att gå.

Kram

2011-03-15 @ 13:21:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0