Sightseeing

publicerat: 2011-03-21 @ 03:15:07

Idag blev det en riktig sightseeingtur här i North Salem för mig och Nadine :)

Började med att vi åkte och hade picknick vid en utsiktsplats, landskapet här är riktigt fint, tror jag ska gå dit igen till hösten för tror det kan bli fina kort när träden har alla olika färger.

Tror vi stannade vid utsiktsplatsen i cirka 2 timmar, hade med oss lunch och det var klarblå himmel och sol så var underbart att bara sitta där o njuta lite :)

När vi njutit färdigt åkte vi vidare och kollade på en stor sten som finns här, den heter Balanced rock och ja, jag tror ni förstår varför när ni ser korten nedan. Efter det åkte vi till nästa "turistgrej" nämligen ett stort vattenfall, vi var inte helt säkra på att vi fick gå så nära som vi gjorde men vi såg inga skyltar som sa att vi inte fick det så vi chansade.. Det enda skylt vi såg var att man inte fick parkera bilen framför grinden och det gjorde vi inte haha :)

Sedan avslutade vi dagen med att ta en promenad längs en väg där det ligger en massa olika gårdar, mest hästgårdar. Är jättefint att gå där och de har stora grönområden där man kan gå med sin hunar eller rida om man vill det


Utsikten från där vi hade vår pickninck







The rock!



Me and the balanced rock


Me trying to lift the rock..haha


My hometown and me :)

 
The waterfall




Kan säga att jag är ganska trött efter att ha spenderat ett antal timmar ute men var riktigt skönt! 
Nu blir det att sova så jag är pigg o glad imorgon när jag ska jobba..


Xoxo
Rebecka 

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0