Nedrakning!

publicerat: 2011-03-10 @ 22:45:54
Nu har min nedrakning tills det att iprincip hela min familj kommer o halsar pa mig har i USA har borjat:)

Kanns som det ar ett tag kvar men anda inte sa langt borta tills jag antligen far se er igen o krama er! Ska bli sa roligt att fa tarffa er och visa er runt nagot som ocksa gor att det inte kanns som att det ar sa langt borta ar for att nastan alla biljetter ar bokade :)

Frihetsgudinnan inklusive intrade till kronan, Empire state building, Top of the rock, FNs hogkvarter ar lite utav det som ska besokas, kommer blir en riktigt bra vecka, det ar en sak som ar helt klart!

Om ni gar in pa lanken nedan kan ni se hur manga dagar, timmar, minuter och sekunder det ar kvar :)
http://alarmify.se/countdown/uAgi 



Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Å, vad gulligt med nedräkningen, önskar bara det inte var så långt kvar. Längtar efter att få ge dig en kram.

2011-03-13 @ 00:33:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0