Morgoncardio

publicerat: 2011-03-03 @ 14:40:15
Kom precis hem fran en morgonpromenad runt var gata, som ar ca 2km lang sa det blev en riktig bra start pa denna dag :) 

Ska snart ta och ata lite frukost iform av aggrora eller omelett har inte besatmmt mig annu.. Stoa problem har haha!

Promenaden gick bra, var sa skont att gora det nu pa morogonen aven om det var lite kallt och jag skulle ha tagit vantar kanner jag nu. Men kanndes lite i benen for jag korde ben, biceps och axlar igar pa gymmet.
Ska forsoka kora ben varannan vecka eller sa men har inte direkt blev som jag tankt mig nar det galler det, men var riktigt kul att trana ben igar kanske var for att det gick bra :)

Nu blir det frukost och sedan en varm dusch!


Xoxo
Rebecka
Postat av: erica

hej hej här har du min mail som du kan skriva till. Läser din blogg o mamma har precis lärt mig hur jag kommenterar. Måste säga att det var riktigt snygga gummistövlar du köpt, vill oxå ha sånna =)längtar så tills vi ses, tänker på dig =) kramiz

2011-03-03 @ 16:27:11
Postat av: Mamma

Duktigt att gå direkt på morgonen och före frukost. Har börjat äta 1/2 grapefrukt/dag. Röd grape är bäst

Fettlösande enl. Paulun. Han äter det varje dag så då är det säkert bra. Kanel och gurkmeja är också nyttigt. Och ingefära, riv färsk till mat eller gör the. Ett par skivor i en mugg med varmt vatten, sila ifrån efter 5 min. Är maten starkt kryddad äter man mindre och förbränningen ökar. Ge järnet:)

2011-03-03 @ 19:56:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0