Lonelytime..

publicerat: 2011-03-13 @ 01:55:41
Japp hade lite lonelytime(kan man saga sa?) med bara mig, ganska konstigt att ha det med nagon annan.. haha :)

Sa jag tog bilen o brummade ivag till Danbury och kopcentrat, ska nog aldrig mer gora det pa en lordag! Har blivit lite bortskammd med att det ar folktomt och man har butikerna for sig sjalv, men detta intraffar nog bara under veckodagarna mellan ca 6 - 9:30 da butikerna stanger.. Men men! 
Jag kopte faktiskt ingenting, men var inte pa nagot direkt shoppinghumor heller och lika bra var val det for vill verkligen spara pengar nu, dels infor sommaren i allmanhet men ocksa for att jag behover ga till frisoren snart. 

Efter kopcentrat akte jag hem o var nog hemma i max 15min, bytte bara om till ett par skonare par jeans och en mer mystroja sedan bar det ivag mot Somers och nagelsalongen :) Sa nu har jag fina och nymalade naglar, blev en morklila som glittrar lite svagt.

Annars har jag inte gjort nagot speciellt..



Fore jag akte ivag till Danbury



Postat av: Maria

Låter mysigt! :) Det heter alone time på engelska :) lonely betyder att du känner dig ensam medan alone betyder att du inte har någon annan med dig.

2011-03-13 @ 02:51:05
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0