Hjälp sökes!

publicerat: 2011-03-25 @ 22:03:46
Jag har stora problem här(allt är relativt)...

Jag måste gå till frisören och slinga mitt hår men först måste jag spara pengar för detta men på samma gång känner jag mig inte så sugen på att göra det för ska jag vara helt ärlig har jag funderat på att blir brunett(igen) men denna gången för gott. Men är inte säker! Så jag behöver er hjälp! :)
Vad tycker ni?

Tycker själva att jag passar bra i brunt hår och mitt hår mådde något bättre under tiden jag var brunett, just nu är det ganska slitet dels för att dte behövs klippas men också för att jag slingar det cirka 3-4 gånger/år..



Blond som jag är nu, mitt hår ser iprincip ut som på bilden..



Eller brunett..


Vad tycker du?

Postat av: Elin

Sv: Tack så hemskt mycket=) Gillade din blogg också!!



Jag tycker du passar bra i blont=)!! Vad roligt att vara i USA, jag var också aupair för 5 (oj vad tiden går:S) år sen.. fast jag var i Chicago. Tycker du det är skoj?

2011-03-26 @ 08:46:27
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja jisses vilket problem, haha. Tycker du passar i både blont o brunt men jag gillar det blonda bättre. Tycker du ser piggare o gladare ut i det. Måste du slinga det? Blir inte håret ljusare nu när solen kommer o då kanske det räcker med något schampo som gör det ljusare. Kamomill kanske? Fråga någon frisör vilka olika alternativ som finns o bestäm sedan. Lycka till

2011-03-26 @ 09:07:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0