Henke

publicerat: 2011-03-10 @ 13:34:51

Har blivit en liten vana att jag ser pa lite tv innan jag somnar dels for att kolla lite pa nyheterna men ocksa for att varva ner.. Det jag brukar se pa ar Without a trace :) Eller Sparlost forsvunnen som det heter i Sverige, har gar det varje dag, tycker det ar toppen!

Men igar blev jag glatt overaskad nar jag sappade runt bland kanalerna for de skulle precis borja sanda en NHLmatch mellan NYR-Anaheim sa var ju bara tvungen att titta lite :)
Var kul att se lite men det roligaste var ar jag sag denna killen komma upp pa skarmen...




HENKE!! :)

Nar nasta sasong borjar ska jag absolut kopa biljetter till nagon av deras hemmamatcher :)
Sag inte alls mycket utav matchen for jag holl pa att somna ifran den, var valdigt trott. Sa vet tyvarr inte vem som vann, sorry!


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Ja, det klart du ska. Där snackar vi stämning. Snälla kan inte jag få gå med någon gång? Om jag mutar med att betala biljetten?

2011-03-10 @ 14:21:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0