Happy Birthday!

publicerat: 2011-03-11 @ 08:01:00
Idag ar det ingen vanlig dag, nej for det ar min pappas fodelsedag idag!

Vill tillagna detta inlagg till honom och sjlavklart saga grattis! :)

Hoppas dagen blir bra och att ni far mojlighet att ropa _ _ _ _ _ nagon gang under kvallen :) Vill inte saga helt vad det ar for vet inte om du vet vad det ar annu, vill inte avsloja nagot i forvag..

Nagot jag daremot kan avsloja ar den andra presenten som du far utav mig for den vet du redan om..

For ett par helger sedan var jag och Nadine i Ridgfield och besoke en pottery shop, dar man kan koper saker som man sedan sjlav far mala. Nar man malat klart och dekorerat som man vill branner personalen det i en speciell ugn och efter ca 10dagar kan man hamta sina saker och da ar dem blanka och blankade fina! :)

Detta gjorde jag till dig pappa, en expressokopp.

Far hoppas att den kommer komma val till anvandning :)





Postat av: Pappa

Tusen och åter tusen tack för dina fina och mycket välgenomtänkta presenter. Det som glädjer mig allra mest är din tanke inför denna födelsedag. Det känns bra att du har ett hjärta som brinner för de du tycker om. Det skall du ta vara på och ta med dig på din resa genom livet, för goda tankar och omsorg bär alltid frukt.

Jag saknar dig här hemma men är glad för din skull att du tar dig ut i världen. En stor och stark bamse kram på dig.



Pappa

2011-03-11 @ 12:45:07
Postat av: Barbro

Hej Rebecka! Nu är jag på kalas, jag tror att du kan gissa hos vem?? Det var en mycket fin mugg du har gjort. Jag saknar dig här hemma. För du hade ju kunnat hjälpt mig med min data nu när jag har fått lånat en.



Hälsningar och många kramar från Barbro

2011-03-11 @ 17:40:04
Postat av: Johanna

Hallå Hallå!! Hur är det? hoppas allting är bra med dig. Jag har hängt med väldigt dåligt nu på bloggen för vårt internet krånglar titt som tätt, men lovar att läsa ikapp snart! <3



Fina presenter du hade fixat till farsgubben då ;)



vi kan väl prata lite på skype nåndag fram igenom när det passar dig?



Take Care <3 KRAMAR Johanna

2011-03-11 @ 20:41:36
Postat av: Erica

Hej ! Vad fina mugg =) kram

2011-03-12 @ 16:03:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0