Ett skepp kommer....

publicerat: 2011-03-03 @ 23:48:23

..lastat
-Med vadda?
-Med klader till Rebecka

Eller egentligen var det i forrgar som min klader kom, kommer ni ihag att jag skrev att jag bestallde lite fran American Eagel for det var rea i och med Presidents day.

Ar valdigt skont har i USA man behover bara oppna dorren sa ligger ditt paket dar :) Tillskillnad emot hemma dar man far aka till posten varje gang, den enda gangen jag far aka till posten har ar nar jag far paket fran min familj i Sverige. Men kan saga att da aker jag agrna till posten!






Ett blatt linne som ar lite vidare ner till :) Gillar detaljerna och hur det ser ut pa ryggen!




Gillar dess mycket men synd bara att de at mer fargstarka i verkligheten men tycker anda om dem..



Ett gratt ribbat linne


Gillar ryggen pa linne saa mycket! :)

Postat av: Erica

Gud vad fint linne =) gillar det verkligen, kan se hur snyggt det blir på dig i sommar, en brun rygg å det söta linnet =)

2011-03-12 @ 16:06:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0