Scrapbook

publicerat: 2011-06-07 @ 02:36:02
Japp nu har jag äntligen bestämmt mig, tog mig bara fyra månader att komma fram till att jag vill göra en scrapbook under tiden jag är här i USA. Dock kommer jag inte att göra som alla andra gör(vill gärna vara lite annorlunda) så kommer göra en digital scrapbook kan man säga.

Jag gör den på datorn i ett speciellt fotoprogram men sedan beställer man den och hem får man en riktig bok - en riktig fotobok :)
I programmet kan man välja massa olika bakgrunder, lägga till texter, cliparts och massa annat, så det är verkligen inte sämre på något sätt, det bästa av allt är att man slipper allt klipp o klistra..


Nu ska jag forstätta lite till har redan gjort 11sidor så är inne i mars och barnens vinterlov :)



Xoxo
Rebecka
Postat av: MAX

Hej!

Brukar också göra det!

Finns även i Sverige, kolla in fotoklok.se Supersnyggt blir det!

2011-06-07 @ 20:05:36
URL: http://fotoklok.se/fotobok



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0