Om...

publicerat: 2011-06-16 @ 07:06:00
..bara 4 dagar kommer jag få träffa min familj och få äta svenkt lösgodis! :)

Är något speciellt med svenkt lösgodis ändå, finns inget så bra o gott som det!


Postat av: Mamma

Ja, frågan är vilket du blir gladast över ;) Tyvärr är det inte så många av sorterna på bilden som jag köpt så om du vill komplettera beställningen får du höra av dig. Än hinner du men snart ringer klockan för sista beställning innan stängningsdags. Ha det,

2011-06-16 @ 10:08:44
Postat av: Elin

Ja det var underbart att se honom igen iaf=) Men nu är han på väg hem igen. Han kom bara på en snabbvisit mellan 2 arbetspass:P Hur har du det i Usa då=)?? Familjen kommer snart förstår jag;)

2011-06-16 @ 13:34:21
URL: http://m8nsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0