Monster?!

publicerat: 2011-06-02 @ 23:30:56
Hade en riktigt bra dag idag tog de två yngsta tjejerna till en av deras aktiviteter och sedan gjorde vi lite ärenden för min värdmamma och sedan bar det av till parken för lite lek :)

Kännde efter ett tag att mina ögon började rinna, detta trots att jag tog min allergitablett i morse men är vindigt ute så var nog därför. När vi kom hem från parken och hade hämtat upp den älstada från skolan sa hon att mina ögon var röda och det såg ut som jag var arg eller ett monster...

jag tyckte hon tog i lite för jag visste att dem var röda men tänkte att så illa kan det väl inte vara..
Lite senare gick jag o kollade i spegeln och woops! Förstår lite vad hon menade. Vet inte vad det är eller varför jag fått det men ögonen var sprängröda och ögonvita är lite svullna.


Få väl varna känsliga läsare för bilderna som kommer..










Är inte lika röda på bilderna som de var förut men har tagit lite ögondroppar som hjälper :)


Postat av: Mamma

Oj, stackars dig men beror nog på att det blåste så att pollen for omkring. Hade liknande problem i tisdags när jag hade tid för linsbyte, typiskt. Kunde göra syntest men prova ut linser gick ju inte, ska tillbaks nästa vecka. Vi tillhör kanske en monstersläkt ;)

2011-06-03 @ 09:48:45



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0