Key Largo

publicerat: 2011-06-12 @ 00:38:29
Japp nu är verkligen allt klart inför Miami! :)

Hotell och flyg är bokat, handbagage är inköpt(kommer bara ha den med mig) och nu är även en snorkeltur bokad.

Turen är en heldagstur som börjar kl. 10 am och slutar kl 7pm.
Vi kommer att åka lite söder ut från Miami till key Largo där båten kommer att avåg ifrån och efter ca 25min kommer vi vara framme vid det första stoppet där vi kommer att snokla och dyka(för dem som har certificat för det) i cirka 1h 25min sedan kör båten vidare till nästa ställe där vi snorklar ytterligare i 1h 15min :)

Har googlat lite på Key Largo och det verkar toppen!
För de som har dykarcertifikat verkar det ännulite bättre för här finns det nämligen en rad med vrak och coola saker att se på botten, bla. en jesus stay liknande den som finns i Rio men denna finns under vatten och i Florida..



Blir andra gången jag kommer få simma med Nemofiskar hihi :)
Och denna gången har jag helgraderat mig vad gäller undervattenskamera så denna gången ska jag få ut mer än 3kort :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0