BBQ

publicerat: 2011-06-06 @ 03:04:22

Började dagen med att städa i mina lådor och organisera lite mer i min garderob, sedan åkte jag över till Nadine. Vi hade tänkt att ligga hela dagen vid hennes pool och bara lapa i oss massa sol, men trots att vi beställt klarblå himmel och strålande sol var det ett tjockt molntäcke över hela himlen.. Men vi låg vid poolen lite i alla fall och Nadine simmade en stund medan jag satt på kanten invirad i en handduk och pushade på henne :)

Efter vårt poolhäng åkte vi Danbury mall och jag klippte mig, eller jag toppade så man ser ingen skillnad men det känns mycket bättre.


När jag var färdigklippt åkte vi tillbaka hem till Nadine och jag fick vara med om min första BBQ här i USA :)
Var riktigt mysigt och trevligt, det var jag, Nadine, hennes värdfamilj och ytterligare en familj.



Jag o Nadine gjorde salladen




Hotdogs and hamburgers :)



Smarrigt! :)



Jag o Nadine drack tysk öl med jordgubbslikör, inte så dåligt som det låter...




Vad tror ni vi hade som efterrätt om inte smores! :)

Postat av: S A N N A S . R U M

Fyy vad gott (: MUMS!



Sv; taack, vad du är söt (: jaaoo, fick "ärva" den av min plastfarmor för en massa år sen, så den har hållt sig länge. men nu är den liiite sleten faktiskt..

2011-06-06 @ 09:05:46
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Mamma

Å, det ser riktigt smarrigt ut, särskilt desserten. Öl blandat med jordgubbslikör låter inte som en höjdare men men.

Samma kex med choklad, där man lägger grillad mashmallow emellan visar Montazami på sin blogg så det är tydligen vanligt över hela USA.

Ha en bra dag

2011-06-06 @ 13:33:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0