5 months

publicerat: 2011-06-14 @ 07:30:00



Här händer det inte så mycket får jag erkänna..
Har börjat att packa lite smått eller mest lagt ner sånt som jag vet att jag inte kommer använda under veckan i resväskan så att jag att jag inte glömmer det.

Idag har jag föressten varit i USA i 5månader, sjukt vad tiden går fort ändå!
Snart bara 6 månader kvar här och har mycket roligt kvar att se framemot som ex. Halloween, Thanksgiven, jul. Sedan har jag ju redan Maimi bokat men ska också hinna med en Yankeesmatch, NHLmatch och lite annat förens jag är klar här..


Xoxo
Rebecka

Postat av: Maria

Visst flyyyyger tiden iväg? Jag har varit här i mer än sex månader (snart sju) och kan inte för mitt liv

förstå hur det hände, haha!



Vart i Miami är det du ska? Var ska ni bo? :)

2011-06-14 @ 19:35:55
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0