Things to do

publicerat: 2011-07-10 @ 14:21:25

Vaknade tidigt idag trots att jag kunde sova hur länge jag ville, lite typiskt. Istället för att ligga kvar i sängen och inte göra något alls gick jag upp o startade datorn och började skriva ner allt som jag ska göra de närmaste månaderna :) Blev lite mer än jag trodde och måste verkligen börja köpa biljetter till det flesta evenemangen.

Här har ni allt jag vill(ska) göra.


Amish - Åka till Pennsylvania och se hur amish-folk bor och lära sig lite om deras kultur.

Yankeesmatch - kommer att bli i september som det ser ut nu, än så länge är det jag och Setffi som kommer gå på dit.

Rangersmatch - kommer att bli i november eller december förhoppnigsvis i december för får lite fint besök då :)

Boston - Alla säger att Boston är en fin stad och att jag bara måste åka dit så självklart ska jag hinna med detta!

Broadwayshow - Vill hinna se en broadwayshow innan jag åker hem, vet ännu inte vilken, så får se vilken det blir, kanske Mamma Mia :)
 
Coney island - Detta måste göras nu under sommaren! Coney island ligger när NYC och det är mest känt för sitt nöjesfält men också badstränder.

Konsert - Skulle vilja gå på en konsert under min tid här i USA, men kommer inte att prioritera det allt för mycket men får jag tillfälle kommer jag att ta det.

Hammond musem in North Salem - Ja, det vore väl konstigt om jag inte fick tummen ur att gå till vårt ända museum här i North Salem..?

IKEA - water taxi - Japp, varför inte ta wter taxi från NYC till IKEA i Brooklyn? Måste ju ha ätit IKEAs köttbullar innan jag åker hem eller.. haha :)

Får se om jag kommer fylla på med något mer men detta är allt än så länge


Förutom det ovan kmmer jag ju också att åka till Long Island University 2 gånger, första gången blir nu i juli sedan också i augusti. Block island kommer att besökas tillsammans med min värdfamilj sedan även Miami men det blir utan min värdfamilj.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0