Trötter!

publicerat: 2011-07-06 @ 00:36:54
Har precis slutat jobba och jag är helt slut!

Dagen i sig har varit skön och barnen har varit underbara och väldigt duktiga på sina sim- & tennislektioner :)
Men min rygg är fortfarande inte ok, så den värker hela tiden men inte lika mycket som i lördags men ändå och jag måste gå sakta och tänka på hur jag gör allt, har fått massa saker tillsagada utav min värdmamma som jag inte får göra ex.
Ej vara på övernåningen(ska unvika trppor), ej bädda barnens sängar, ej ta hand om tvätten, ej bada med barnen i poolen.. Var litejobbigt att inte kunna bada med dem idag för det var enormt varmt men den yngsta är grymt bra på att klänga o hänga på mig i vattnet, mest för att vi leker så klart :) Men idag fick hon klara sig själv!

Men trots att ryggen gör ont får jag hålla ut för imorgon ska jag till en kiropraktor, det känns skönt!

Nu ska jag ta mig en liten napp :)


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0