Tisdag =

publicerat: 2011-07-20 @ 05:24:08
Starbucks! :)
Japp idag var det dags igen för ännu ett besök på Starbucks och denna gången blev det äntligen med Steffi och så klart Emma och Ute. Första veckan Steffi var här låg jag nerbäddad i min säng o knapprade på muskelavslappnade mediciner, och förra veckan jobbade hon sent..

Var trevligt ikväll, träffade många nya au pairer men det är under denna och de kommande två månaderna som det kommer flest au pairer så känns nästan som jag är den enda som varit här så pass länge. När man pratar med nya au pairer så blir det alltid att man frågar vart de kommer ifrån och hur länge de varit här, kan säga att bröt trenden lite med mina 6månader, de flesta svarade 3veckor, 2veckor, 1månad.. haha :)

Ska sova nu men är lite uppspelt för imorgon kommer Nadine tillbaka! :)
Kan inte fatta att det redan gått nästan månad men är så glad att äntligen få se henne igen, kommer kunna umgås med henne ett par dagar innan hon åker tillbaka till Tyskland.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0