The winner

publicerat: 2011-07-11 @ 13:26:38

Gissa vem som vann minigolfen igår??
Yes jag! :)

De andra trodde det var för att jag var den som skrev ner hur många slag alla fick men till mitt försvar får jag säga att de andra också hjälpte mig lite...

Hade riktigt roligt i alla fall, var kul att träffa Loreto o Freya igen och Steffi gillade dem också var ju första gången för henne.. Vi pratade också också på att åka till straden nu någon helg så får bara hoppas på att vädret blir bra framöver så vi kan genomför det.


Idag blir det jobb i vanlig ordning sedan efter jobbet ska jag till kiropraktorn, ska dit två eller möjligtvis tre gånger till.



Jag och Pinocchio på en utav banorna



Steffi in action




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0