Slappis

publicerat: 2011-07-28 @ 01:39:26
Känns ganska skötn att inte ha något planerat ikväll utan bara sitta här i mina mjukisbyxor och att inte göra något alls!

Kommer bli en slapp kväll för mig ikväll, kommer nog spendera den tillsammans med det senaste nummret utav Fitness magazin, mamma fick den i måndags har bara glömt bort att säga det, sorry!

Förutom att slappa järnet kommer jag nog också att packa lite för på fredag åker jag till Long Island för att ta en weekendkurs på universitetet där :)


Nu ska jag fortsätta med att slappa så hoppas erkväll var lika slapp o bra som min kommer bli


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Låter skönt med en myskväll. Bra att tidningen kommit fram, det tar ju väldigt olika lång tid.

Vi var på whiskeyprovning igår kväll så vi hade också trevligt:)

Kram

2011-07-28 @ 10:31:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0