Planer...

publicerat: 2011-07-14 @ 02:57:41

Steffi var hemma hos mig en stund igår och vi gjorde upp lite planer för framöver :)

Vi ska på bio imorgon och se Monte Carlo, den verkar riktigt bra.

På söndag blir det Long beach med Steffi och cirka fem andra au pairer, kommer bli riktigt roligt :)
Vi kommer åka supertidigt på morgonen så vi kan spendera hela dagen på stranden.

Sedan har vi även kollat upp biljetter till en Yankees match och det kommer dock bli lite senare än vad vi hade tänkt nämligen i september istället för juli men om det inte var skola för mig så var det Miami eller något annat... Men det kommer nog bli bra ändå för datumet vi ska gå spelar Yankees mot Boston Red socks - deras ärkerivaler :) Biljetterna vi hittade var inte farligt dyra ca 300kr och då får vi see Yankee och det är i slutet utav spelperioden och det är mot deras största rivaler, tycker det ändå låter ganska bra!

Sedan kollade vi upp några hemsidaor angående att åka till Pennsylvania och Amish-kultur. Hon är intresserad utav att följa med och verkar som man ska kunna ta tåget dit.

Känner verkligen att jag njuter utav livet här nu, älskar när man sitter och gör sina små reseplaner :)

Hoppas er dag var lika rolig som min!


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0