Payments

publicerat: 2011-07-21 @ 00:08:33
Har nog aldrig fått så mycket brev som jag fått nu sedan jag var på sjukhuset.

Har fått ett tackbrev för att jag "valde" deras sjukhus, var ju det som låg närmast så valde och valde men jaja..
Sedan har jag fått ett par räkningar, fick först en på 300 dollar tänkte att men detta måste ju vara både för sjukhusbesöket och ambulansfärden men icke idag fick jag räkningen för själva ambulansfärden, 800dollar!

Är ju ganska glad att jag har försäkring, den första räkningen fick jag betala sälv först men de andra behöver jag inte betala själv, fick jag är väldigt glad för.

En sak är ju klar att USA är inte landet man vill bli sjuk i om man inte har en bra försäkring då vill säga.



Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0