Long beach

publicerat: 2011-07-18 @ 02:28:38

Hade en underbar dag på stranden idag!

Även om vi först fick åka in till NYC för att därifrån byta till ett annat tåg känndes det inte jättelångt men kanske var för att jag hade med mig min ipod full med ny o bra musik :)

Vi kom i alla fall fram till stranden vid 10tiden och det var en perfekt tid att komma på för vi kunde välja var vi ville breda ut våra handdukar, cirka 1 - 1,5h senare var det fullt med folk..

Stranden i sig var jättebra men vattnet eller snarare vågorna, så stora och roliga! Vattnet var lite grumligt men varmt, så det blev ett par bad. Känndes helt otroligt underbart att få komma till en strand, nog för att poolen är unerbar den cokså men det är något speciellt med en strand, men kan säga att det inte direket känndes som att man var i USA och speciellt inte 1h ifrån NYC. När man gick på stranden fick man nästan känslan av att man var i något annat land, underbart men på samma gång en konstig känsla.


Här kommer lite bilder från dagen


The beach



Var en skön känsla att få lite sand mellan tårna igen även om jag helst föredrar klippor.. :)






The gang, jag och tre tyska au pairer - Maria, Steffi och Julia

Postat av: Mamma

Vad roligt att dagen blev lyckad, det låter härligt. Visst är det coolt att man kan få allt i ett samma land. Njut av värmen så mycket du kan, här regnar det varje dag och ska göra så hela veckan.

Ha det,

2011-07-18 @ 10:10:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0