Julklapp - check

publicerat: 2011-07-10 @ 23:10:59

Jag brukar nästan varje år vara ute i god tid med att köpa julklappar men detta året slår alla rekord, för jag har precis köpt den första julklappen!

Japp, det är sant..
Mamma och pappa ni kan ta och börja fundera lite för det är nämligen er klapp som är klar :)
Tar gärna emot förslag på vad det kan vara, en ledråd är att det är en upplevelse.. Något som ni gjort tidigare men ändå inte.

Dagen i övrigt har varit så underbar.
Efter en lite halvseg morgon(självmant) åkte jag till poolklubben vid 12tiden och låg där till klockan var cirka 3, var så enormt varmt så kännde att jag behövde hem o göra något annat. Är ju där varje dag under veckorna så färgen behöver jag inte oroa mig för...  Men älskar att vara där för mig själv(utan barnen) och pseciellt på söndagar för då är det så lite folk där.
Självklart tycker jag om att vara där med barne också men det blir helt på ett annat sätt då, det blir mer lek o plask då nu är det mer lugn o ro :)

Som mitt äldsta värdbarn sa när jag sa att jag skulle till poolen för mig själv; "Oh are you going to have a nice and relaxing day" japp 10poäng till henne :)



Min bok och ipod gjorde mig sällskap under dagen

Nu ska jag göra mig redo för lite minigolf :)


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

My God, vad spännande. Något vi gjort men ändå inte!? Kommer det att hända när vi kommer och hälsar på nästa gång?

Jisses vilka bruna ben förresten!! Här hänger regnet i luften nästan varje dag så det blir till att köpa storpack med brun utan sol.

Ska hälsa från Inger.

Kram



2011-07-11 @ 09:48:18
Postat av: Elin

Där har du det bra ;)



Ja det var underbart att ha honom här, men som vanligt så går tiden alldeles för fort=(

2011-07-11 @ 11:11:52
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Paola

Hej!



Vad roligt att hitta den här bloggen!!:)

Jag kommer att flytta till nyc om 2 veckor för att studiera under ett år!



Jag har tusen frågor i mitt huvud haha, men hur är det att bo där överhuvudtaget? Livet människorna, dyrt?? Jag har hyrt ett rum i the bronx men är lite orolig eftersom alla säger så olika om det att det är ghetto osv, hur är det? Vart är det "bäst" att bo??



Du får gärna maila tillbaka!!! Vore evigt tacksam!! :)

Du får gärna maila tillbaka om du har lust

2011-07-12 @ 00:28:16
URL: http://paolita.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0