Horrible bosses

publicerat: 2011-07-22 @ 13:38:50
Gårdagen var erkligen helt underbar! :)
Det blev en perfekt avslutning för Nadine.

Jag hämtade upp henne och Stefii sedan åkte vi till Marshalls Nadine ville köra en sista shoppingtur och hon behövde köpa en ny och större väska så hon kunde få plats med allt som ska med hem till Tyskland. Tyvärr hittade hon ingen vsäka men väl lite kläder, jag hittade två saker visar det i em när jag slutat så ni får hålla er lite till..

Efter Marshalls åkte vi vidare till Walmart för att se om de kunde ha en väksa men icke, så vi gick 10m till en annan Marshalls :) Där hittade hon en men inte direkt en sådan som hon tänkt men men.. Efter att hon fått köpt sin väska gick vi tillbaka in till Walmart igen, men denna gången för att köpa lite godis, den stora planen var ju att gå på bio.

När vi hade vårt godis o vår dricka åkte vi till AMC Theathre, självklart var det Nadine som fick välja film. Hon valde horibble bosse och shit vilken film! var lite skeptiska först för de frågade oss i kassan hur gamla vi var, ok tänkte att det kanske är 18års gräns eller så, sedan när vi kom fram till personen som skulle kolla våra biljetter ville han se våra id-kort... Frågade Nadine vad för film hon valt egentligen haha!

Men efter nästan bara 2min in i filmen förstod vi alla varför de ville se leg och allt, språket i filmen ja, inte det bästa om man skulle räknat alla svordommar hade man haft att göra men oj vilken rolig film! Var den bästa på länge, har nog inte skrattat så mycket på jag vet inte när :) Den var helt underbar!
Så en bättre avslutning kunde det helt enkelt inte bli.

Efter bio körde jag hem Steffi o Nadine och det blev kramar och ett sist hejdå.

var första gången jag verkligen sa hejdå till någon som åkte hem från USA, känndes ju extra ledsamt eftersom jag o Nadine varit med varandra så mycket.. men vet att vi kommer hålla kontakte och tror/hoppas att vi kommer ses längre fram :)


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Förstår att det är lite ledsamt, men sån tur att ni blev au pairer och hamnade på samma ort, annars hade ni inte träffats. Nu när skype finns är det ju inget problem att hålla kontakten och det är ju inte så långt till Tyskland.

Konstigt med bion förresten, trodde det var världens skräckfilm hon valt:)

Hoppas hon fick med alla kläder.

Ha en bra dag,

2011-07-22 @ 14:32:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0