Feeling good

publicerat: 2011-07-08 @ 00:45:35
Japp nu är jag verkligen tillbaka även om jag inte kör full speed men är snart där..
Men vill inte köra på för mycket och för fort nu i början så jag får tillbaka det.

En sak är klar att jag verkligen hittade rätt kiropraktor!
Hade ju ingen aning om hur jag skulle hitta någon så använde mig ju såklart utav Google och kollade igenom några hemsidor och hittade en som jag kännde var säker, seriös och de tog min försäkring. Kan ju säga att jag hittade hel rät för de är supertrevlig, hjälpsamma och än så länge mår jag mycket bättre men är inte helt återställd.

Min kiropraktor tyckte det lät så roligt att jag hittade honom på Google men som han sa att man använder ju knappt telefonkataloger o gör man det finns det ju på nätet... Men kan ju säga att en sida som jag kollade på, skrämde mig lite det stod bara att han var kiropraktor och ett telefonnummer och så fanns det en karta, klart att det kan vara en seriös person det också men nja jag vågade inte chansa om jag säger så.
v
Nu ska jag snart bli upphämtad utav Seffi, den nya au pairen i Nadines familj. Vi ska till Danbry mall :)


P.s. Hade cirka 30 - 32grader celsius här idag så har det riktigt bra vid poolen varje dag :) D.s.


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0