D&G

publicerat: 2011-07-21 @ 01:31:21
Om cirka två veckor är det min födelsedag och självklart kommer den att firas här i USA, håller redan på och kollar på hur vi ska kunna fira den. Kommer trligtvis bli lite party i city men måste ju ta oss dit och vill åka med stil om man säger så.. Men vi får se!

Har funderat på att ge mig själv en lite present

Har spanat in denna skönhet, inget jag kommit på precis nu heller utan har länge gillat denna så varför inte köpa den nu och här där den är mycket billigare än hemma..


Vill ha lite åsikter, snygg, ful?


Postat av: Mamma

Den är helt ok.

Om det är mycket billigare så klart du ska passa på, klockor har man alltid användning för.

Det är ju inget plagiat heller, för då hade det kunnat kvitta.

Ha en bra dag,

2011-07-21 @ 11:02:17
Postat av: Maria

Svar: Åh vad störigt att den kursen inte räknades! :( Hur har du valt att ta dina credits istället? Jag kommer snart till NY för att göra mina resterande credits på Silverbay! :)

2011-07-21 @ 15:40:13
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vilket häftigtUR. Med den på armen kan du inte dölja att du är modeintreserad, och det gör inget.

Kolla bara så att den visar svensk tid, För om den inte gör det kommer den bara att visa rätt tid två gånger om dygnet, när du kommer till Sverige.



Jag tycker den var stilg och snygg.



Hoppas allt är bra med dig.



2011-07-22 @ 14:53:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0