C.W. Post

publicerat: 2011-07-29 @ 04:32:42
Idag åker jag till NYC och Long Island för att ta 3 utav mina 6 credits som jag måste ta under året som jag är i USA.


Kommer bli riktigt roligt :)
Kursen jag kommer läsa heter American Indians cultures and their impact on American soceity, låter intressant.

Har bestämmt träff med en svensk tjej från Connecticut så vi ska mötas på Grand Central och ta tåget till skolan tillsammans, dock kommer vi inte läsa samma kurs på skolan, men kommer ju träffa massa andra där ändå..



Xoxo
Rebecka
Postat av: Elin

Halloj. Jag jobbar som personlig assistent=)

2011-07-29 @ 14:58:47
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Guuud vad roligt med en så lyckad helg! :) Jag ska göra mina 3 sista credits på Silverbay om några veckor. Ska bli roligt! Allt är förresten bokat nu inför vår NYC resa i oktober. Jag skickar dig tiderna när min mamma har skickat bekräftelsen till mig. Hade varit kul att kunna mötas upp! :)

2011-08-02 @ 17:52:39
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0