So sweet!

publicerat: 2011-01-26 @ 01:14:28
Maste bara beratta om den mellersta tjejen som jag tar hand om, hon ar sa sot!

Hon ar inte bara sot till utsendet utan ocksa till sattet hon verkligen bryr sig om alla runt omkring sig och sig sjalv sa klart men det fina ar att hon bara ar 5ar(pa torsdag).

Har kommer lite exemple pa hennes sothet! :)

Jag har ett munsar, hon kom fram till mig och sa usch, det ser ut att gora ont! Du borde ta pa lite salva eller nagot liknande och hon vill hjalpa mig med det. Sa vi gick till mitt rum och jag tog fram min lappsyl jag har for munsar sa hjalpte hon mig att ta pa den och sedan sa hon att jag skulle vara noga med att inte ta med fingrarna pa lapplyseln for da kommer det bakterier in dar..

Forut nar jag satt vid datorn och kollade pa aftonbladet kom hon fram och sa oh! kolla dar. Jag trodde hon menade en bild som var pa en bil, det hade skett en olycka men nar jag fragade om det var den sa hon je och pekade pa en bild som visade lutande tornet i pisa och sa hon: kolla vad vackert! :)

I forra veckan nar vi storstadade huset och jag hjalpte barnen att rensa bland deras leksaker sa pappan att de saker som de inte anvander ska de ge bort till de fattiga barnen. Den alsta tjejen borjade storgrata och sa att hon vagrar att ge bort sina saker for det arr hennes och ingen annan ska fa ta dem ifran henne. Den mellersta tjejen sa istallet att "denna leksaken gillar jag inte sa mycket sa de fattiga barnen kan garna fa den"  So sweet! :)

Tycker verkligen hon ar sot pa manga olika satt :)

Nu blir det snart Starbucks, mums :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0