Shopaholic??

publicerat: 2011-01-31 @ 13:43:46
Igar var jag och ett par av mina tjekompisar pa ett kopcentra har i narheten, det var riktigt kul att aka ivag med dem en svang :)

Jag var den som kopte allra mest men det blir nog lite sa i borjan for jag tog ex. bara med mig 3koftor och ett par t-shirtar osv.


Kopte mitt favorti shampo, balsam och inpackning. Det jag betalar for 1 forpakningen hemma gav jag for alla 3 :)



Detta fick jag med mig hem fran H&M, ville helst inte handla dar, ar roligare att handla i affarer som inte finns hemma, men hittade verkligen inget pa ex. Forever 21 igar..
F.v. En blarandig figurnara klaning, en blarandig troja och slutligen en blarandig kofta :)



Detalj pa trojan



Denna troja kommer fran Charlotte Russ


Detalj



En jattesot klaning i spets med en innerklaning fran Charlotte Russ



En sommrig kofta och aven denna kommer fran Charlotte Russ :)
Jag forsokte kopa klader som jag aven kan ha till varen och sommaren, hoppas att jag lyckades. Eller vad tycker ni?


Detalj pa axlarna :)
Nagon som kan forklara varfor det mesta som jag kopte var randigt, inget som var planerat i alla fall.. haha



Kopte ocksa lite udnerklader pa Victoria's Secret :)

Nu blir det frukost och sedan jobb i 9,5timmar

Postat av: Mamma

Verkligen jättesnygga kläder. Marina ränder är klassiskt på våren, den aprikosrandiga koftan kommer du säkert få mycket användning för också. Rosetterna var gulliga. Men klänningarna, helt underbara. Den affären vill jag gå till när jag kommer. Kul att shoppa när så mycket är billigt, som hårprodukterna t.ex.

2011-01-31 @ 14:19:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0