No strings attached

publicerat: 2011-01-24 @ 13:24:07
Blev lite andrade planer, jag och Nadine var pa bio igar istallet :)

Vi sag filmen No strings attached, har den kommit pa bio hemma an?
Filmen var bra och rolig, men det ar en sandar story som man vet att det hander bara pa filmer.. Men det var anda fin och helt klart sevard och sjalvklart hade den ett lyckligt slut!

Sen efter bion akte vi hem till Nadine och at middag med hennes vardfamilj, fylld paprika med otatismos, var riktigt gott!
Nar vi atit fardigt skulle vi bli hamtade av Loreto och Freya for att aka till Starbucks, men det tog en stund innan vi kom ivag for Freya fastnade med bilen pa uppfarten.. Om ni tanker er en relativt smal vag sa stod hon med bilen pa tvaren, sa vi fick skotta bort lite sno och tillslut fick vi butta bilen lite och da kom hon loss :)
Val framme pa Starbucks blev det varm choklad och massa prat, har lart mig vad en del slang betyder nu och sen blev det ocksa lite skvaller :) 

Idag ska jag forutom att jobba pa mote hos min LCC, ska ocksa till banken sa ska passa pa att ta lite kort, tror vi har vissa saker som inte finns hemma i Sverige..

Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Oj, ett sånt äventyr för att ni skulle till Starbucks. Ang.filmen har jag inte hört den, fattade inte vad det betydde men tydligen "utan förbehåll". Här går Love&other drugs med Jake Gyllenhaal o Anne Hathaway, King´s speech med Colin Firth(från Bridget Jones dagbok o MammaMia) och snart kommer Burlesque med Cher och Christina Aquilera(visste inte att hon gjorde film). Ser med spänning fram emot bilderna. Ha det

2011-01-24 @ 14:39:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0