Never again!

publicerat: 2011-01-05 @ 10:50:09
Just nu är jag både arg och irriterad!

Jag köpte ju en helt ny dator från DELL, med hjälp utav deras säljare. Jag beskrev för dem vad jag har för behov och de föreslog en dator, datorn i sig är jag jättenöjd med men jag har fått en mycket sämre batteri i förhållande till datorn! Varför kunde inte säljaren sagt något!? Det är väl lite hans jobb att påminna mig och att jag kanske ska köpa till ett bättre batteri...!

Blir också så arg för att på deras hemsida står det att mitt batteri(6cells) ska hålla i upp till 5timmar men när jag ringer så säger han "Nä, 5timmar låter lite mycket för ett 6cells det är nog inte 9cells de menar på hemsidan"
Nej! Det är det inte för på hemsidan står det att ett 9cells ska hålla i upp till 8timmar, vem av dem ljuger egentligen??

Varför ska man vända sig till profesionella säljare som ska kunna detta om man ändå inte får det man vill ha och frågar efter??

En sak är klar: Aldrig mera DELL!!
Nästa gång får det bli en Mac eller vad som helst men inte DELL!

Måste verkligen tacka min pappa för att han hjälpt med mig många samtal till DELL, utan honom hade det inte gått så bra som det ändå gör! Love him <3
Postat av: sofian

ja och de gör de faktist, riktigt skönt! :)

2011-01-05 @ 13:01:05
URL: http://ssofialarsson.blogg.se/
Postat av: CR

Säljare har man tappat förtroendet för ett väldigt bra tag sedan.

Det blir Mac för min del också trots att dom e bra mycket dyrare...

2011-01-05 @ 18:40:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0