My Rebecka

publicerat: 2011-01-15 @ 02:43:29
Nu ar jag antligen hos familjen och all nervositet ar borta! :)

Var ganska nervos nar bussen korde in vid busstatione och jag skulle kliva av, da forstod jag verkligen att jag ska vara har och att det inte finns nagon atervando, inte for att jag vill vanda..
Tva av tejerna var med och jag fick en fin ballong av dem med frihetsgudinnan pa. Bara en liten stund efter att de hamtat mig borjade den yngsta kalla mig for My Rebecka och gor det fortfarande, sa det ar mitt nya smeknamn :)

Har borjat att packa upp lite av allt pa mitt rum men kommer nog ta ett tag inna allt ar helt klart, har ocksa kort en tavttmaskin, kanns skont att fa tvatta igenom allt efter att det legat i resvaskan..

Ska ta och sova lite nu, har en fullspeckad dag framor mig imorn ska balnd annat oppna ett bankkonto har och traffa andra au pairer som bor har omkring, ska bli riktigt roligt! :)

Sleppe well!


Xoxo

Rebecka
Postat av: Sabina

åh vad kul att du är framme nu :) hoppas man får se lite bilder sen :)

2011-01-15 @ 12:14:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0