Mina föräldrar

publicerat: 2011-01-08 @ 23:21:45
Jag är väldigt lyckligt lottat, vet ni varför?
-Jo, för jag har de bästa föräldrarna som man kan ha! :D Älskar dem över allt annat!

Kan inte komma ihåg någon gång att de sagt nej vi tänker inte hjälpa dig eller nej du får klara dig själv.. Sen kanske de inte alltid gjort det med glädje men vad som än händer försöker de alltid hjälpa oss och ställa upp för oss. Vet inte hur många timmar som de exemplevis har lagt ner på att hjälpa oss med olika skolarbeten. Jag vet att de alltid finns där för mig när jag behöver hjälp med vad det än kan vara, jag kan alltid prata med dem. Kanske låter som jag har ett par riktiga curlingföräldrar men det kan jag lova dig att det är det sista som dem är!

De vill både att jag och mina systrar ska utvecklas och lära oss att ta hand om oss själva, kunna fatta egna beslut och göra det vi vill, men ibland kanske man bara vill få lite råd på vägen eller veta om man är helt ute och cyklar och då vet jag att de finns där och det gör dem till 210 % om inte mer!

Självklart har jag vid ett flertal tillfällen tyckt att de är lite väl beskyddande eller kanske rent av lite dumma ex. om jag inte fått gå på någon fest eller så när jag var yngre men vem har inte tyckt så någon gång..?

Postat av: Ida

Sv: Jo, det var rysligt spännande! Skitläskigt faktiskt.. Hoppas allt går bra för er och att skolan inte är överuppvärmd som den var senaste dagarna! ;D

2011-01-09 @ 00:22:44
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0